Menu forum
Odpowiedz do tematu Strona 5 z 5
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
HEMAN JEST OK!!
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Niestety jeszcze mamy He-mana (i mam nadzieję że już niedługo). Od piątku netu u nas w domu niet (a jest poniedziałek wieczór). Nie odpowiadają 2 n-ry z którymi nalezy się kontaktować w przypadku awarii (mało mnie to obchodzi, że dzwonię po 18 - jeśli jest awaria a numer podaje się klientom, to trzeba się liczyć z tym że klient zadzwoni nawet o 1 w nocy). Poprzednią awarię któryś z sympatycznych panów tłumaczył atakiem na ich serwer (?) nie znam się na tym, więc niech będzie - dziwnym trafem net zaczął działać 15 min po moim telefonie (atak się skończył czy jak?). Zrozumiałabym, gdyby poinformowali że jest poważniejsza awaria, że netu nie będzie do... W przypadku braku płatności wiedzą jak skontaktowac się z klientem, w przypadku problemów - nawet nie raczą odbierać telefonów. Na szczęście He-man ma konkurencję, jeśli nie szanuje się klientów trzeba liczyć się z tym, że i kliencki nie będą lojalni wobec firmy. Moja tolerancja właśnie się skończyła Twisted Evil

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Reklama Google 

Odpowiedz z cytatem
A już mysłałem, że nie ma wkurzonych użytkowników He-mana Very Happy

Szanowni forumowicze! Opuśćcie tę firmę i rozejrzyjcie sie za zmiana dostawcy. Ta firma łamie przepisy, podobno nie zdobywa wszystkich pozwoleń, kopie rowy i nie poprawia po sobie (przez co sa dziury w chodnikach). Gdy polozylem antene na dachu celem przykrecenia uchwytu do sciany - otrzymalem piekny sygnal sieci he-mana. Pomimo faktu, ze antena lezala luzem i nie byla ukierunkowana na AP. Prawdopodobnie swiadczy to o przekroczeniu dozwolonych parametrów ...
Widzialem ogloszenie z 3 numerami telefonów, pod które w razie awarii należy dzwonić. Dzwoniłem kiedyś pod wszystkie 3. Efekt był oczywisty. ZERO reakcji.